Dostawa i zwroty
DOSTAWA
Aby zmniejszyć ślad węglowy, wysyłki realizujemy w czwartki. 🌿📦 Dbamy o to, aby kurier przyjeżdżał po paczki jak najrzadziej, co pomaga ograniczyć nasz wpływ na środowisko. Realizacja przesyłek trwa średnio 14 dni roboczych, ponieważ każdy produkt wykonujemy na indywidualne zamówienie. Dzięki temu, każdy przedmiot jest unikatowy i dopasowany do Twoich potrzeb. Dziękujemy za wspólne troszczenie się o planetę! 💚✨
Zamówienia na terenie kraju oraz zagranicę wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost i DPD.
Zespół Wishbone dołoży wszelkich starań aby skompletować i wysłać zamówienie tak szybko, jak to możliwe.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY I REKLAMACJA
Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Aby odstąpić od umowy należy odesłać zwrot produkty nie noszący znamion użytkowania. Produkt musi być w takim stanie, w jakim Klient go otrzymał. Musi również być w oryginalnym opakowaniu. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy wymagany jest paragon lub dowód zakupu.
Jeśli Twój zwrot zostanie przez nas zatwierdzony, dokonamy zwrotu środków tą samą metodą jaką została dokonana płatność lub na wskazany przez Ciebie nr konta.
Klientowi przysługuje prawo reklamacji produktów przez 180 dni od dnia otrzymania zamówienia. Aby zgłosić reklamację lub odstąpienie od umowy, prosimy o kontakt na adres email: contact@wishbone.pl lub przez Instagram: @wishbonefinejewellery.
Zgłoszenie może obejmować szczegóły dotyczące zamówienia oraz opis problemu.
UWAGA DOTYCZĄCA ZAMÓWIEŃ SPRZED 26 LUTEGO 2025 ROKU:
Zwroty i reklamacje dotyczące produktów zakupionych przed dniem 26 lutego 2025 roku, tj. przed przeniesieniem marki „Wishbone” na obecnego Sprzedawcę, będą przekierowywane do poprzedniego właściciela marki. Obecny Sprzedawca odpowiada za zwroty i reklamacje wyłącznie dla zamówień złożonych począwszy od 26 lutego 2025 roku. Niniejszy zapis ma charakter tymczasowy i obowiązuje do 31 grudnia 2025 roku.
ZWROTY I REKLAMACJE PROSIMY WYSŁAĆ NA ADRES:
Kwiaciarnia Magnolia, ul. Strzegomska 208, 54-432 Wrocław
(koszty odesłania towaru do sprzedawcy pokrywa klient)