Zwroty i reklamacja
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY I REKLAMACJA
1. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
2. Aby odstąpić od umowy należy odesłać zwrot produkty nie noszący znamion użytkowania. Produkt musi być w takim stanie, w jakim Klient go otrzymał. Musi również być w oryginalnym opakowaniu. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy wymagany jest paragon lub dowód zakupu.
UWAGA: Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów kolczyków (dotyczy biżuterii do przekłuwanych miejsc), jeśli została usunięta lub naruszona plomba umieszczona na opakowaniu. Po zdjęciu plomby uznaje się, że produkt został otwarty i nie podlega zwrotowi – zgodnie z art. 38 pkt 5 ustawy o prawach konsumenta.
3. Jeśli Twój zwrot zostanie przez nas zatwierdzony, dokonamy zwrotu środków tą samą metodą jaką została dokonana płatność lub na wskazany przez Ciebie nr konta.
4. Klientowi przysługuje prawo reklamacji produktów przez 180 dni od dnia otrzymania zamówienia. Aby zgłosić reklamację lub odstąpienie od umowy, prosimy o kontakt na adres email: contact@wishbone.pl lub przez Instagram: @wishbonefinejewellery.
5. Zgłoszenie musi obejmować szczegóły dotyczące zamówienia oraz opis problemu.
UWAGA DOTYCZĄCA ZAMÓWIEŃ SPRZED 26 LUTEGO 2025 ROKU:
Zwroty i reklamacje dotyczące produktów zakupionych przed dniem 26 lutego 2025 roku, tj. przed przeniesieniem marki „Wishbone” na obecnego Sprzedawcę, będą przekierowywane do poprzedniego właściciela marki. Obecny Sprzedawca odpowiada za zwroty i reklamacje wyłącznie dla zamówień złożonych począwszy od 26 lutego 2025 roku. Niniejszy zapis ma charakter tymczasowy i obowiązuje do 31 grudnia 2025 roku.
ZWROTY I REKLAMACJE PROSIMY WYSŁAĆ NA ADRES:
Kwiaciarnia Magnolia, ul. Strzegomska 208, 54-432 Wrocław
(koszty odesłania towaru do sprzedawcy pokrywa klient)